Melisanaz K. from Suat Güçlü Secondary School wishes happy and healthy new year to our Italian partner 'School Scuola Statale Secondaria di I Grado "G. Mazzini"
Yol-İş Sendikası Ortaokulu proje ekibi öğrencilerinden Ahmet K. Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersi "BT.6.3.2.2. Bilgiye ulaşırken zararlı ve gereksiz içerikleri ayırt eder." kazanımı doğrultusunda ulaşmış olduğu bilgileri kullanarak Skippity zeka oyununu geri dönüşüm m malzemelerinden tasarladı. Ahmet K. Information Technologies and Software course, one of the students of Yol-İş Union Middle School project team, "IT.6.3.2.2. It distinguishes harmful and unnecessary contents while reaching information." He designed the Skippity intelligence game from recycled materials using the information he obtained in line with his acquisition.
Öğrencimiz Tangram zeka oyunu tanıtımını web 2.0 kullanımına ve ders kazanımlarına bağlı kalarak gerçekleştirdi. Our student made the Tangram intelligence game presentation by adhering to the use of web 2.0 and course outcomes.
Proje ortakları okullarımızla birlikte web 2.0 araçlarından Google Document programını kullanarak karma okul takımlarımızı oluşturduk. Proje ortakları ,okullarımız arasında görev dağılımı yaparak canva üzerinde quizizz turnuva sorularımızı hazırladık. Turnuvada tüm öğrencilerimize başarılar diliyorum. Together with our project partners schools, we created our mixed school teams using the Google Document program, one of the web 2.0 tools. The project partners have prepared our quizizz tournament questions on canva by distributing the tasks between our schools. I wish success to all our students in the tournament
çok güzel Melisanaz
YanıtlaSil