Abdullah TOSUN / Kalkandere Atatürk Ortaokulu

 Kalkandere Atatürk Ortaokulu proje ekibi öğrencilerinden Buğlem S. Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersi "BT.6.3.2.2. Bilgiye ulaşırken zararlı ve gereksiz içerikleri ayırt eder." kazanımı doğrultusunda ulaşmış olduğu bilgileri kullanarak skippity zeka oyununu tasarlayarak tasarım aşamalarını bizlere anlattı.

Buğlem S. Information Technologies and Software lesson, one of the students of Kalkandere Atatürk Secondary School project team "BT.6.3.2.2. It distinguishes harmful and unnecessary contents while reaching information." He told us about the design stages by designing the skippity intelligence game using the information he obtained in line with his acquisition






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EZGİ KÖSEOĞLU/Suat Güçlü Ortaokulu/İrem S. 9 taş sunum

Mevlidiye Yılmaz/ Ağırnas Osman Yücel Ortaokulu