Abdullah TOSUN / Kalkandere Atatürk Ortaokulu

 Öğrenci son test anket sonuçları

Student posttest survey results

Ön test analizi

1- Öğrencilerin logo, afiş, fotoğraf düzenleme ve ses/video düzenleme araçları dikkatlerini çektiği görülmektedir.

2- Öğrencilerin ilk kez canva, padlet, wordart, photoshop,logo maker araçlarını kullanacakları görülmektedir. 

3- Projenin öğrencilerin yaratıcılık, özgüven, problem çözme, iletişim, işbirliği, üretkenlik ve sorumluluk becerilerini geliştireceği öngörülmektedir.

4- Öğrencilerin ağırlıklı olarak projede istekli oldukları görülmektedir.

5- Öğrencilerin reversi, hedef5, tabu, 9 taş,pentago, mangala, kızma birader oyunlarını öğrenmeyi, tasarlamayı ve paylaşmayı istedikleri görülmektedir. 

Son test analizi

1- Öğrencilerin ön testte belirtmiş oldukları reversi, 9 taş ve mangala zeka oyunlarına proje planı ve çalışma takviminde yer verilmiştir.

2- Öğrencilerin yapmış oldukları ortaya çıkarmış oldukları ürünlerden mennun oldukları sonucuna varılmıştır. 

3- Bu proje sayesinde öğrencilerin etwinning hakkında bilgilendikleri, yapılan çalışmaların genel olarak öğrenciler tarafından il ve ilçelerine katkıda bulunduğu sonucuna varılmıştır.

4- Projenin öğrencilere oldukça fazla katkısının olduğu, öğrencilerin iletişim işbirliği problem çözme yaratıcılık becerilerini geliştirdiği el becerilerinin gelişmesine katkı sağladığı farklı arkadaşlar edinmekten mutluluk duydukları sonucuna varılmıştır.

5- Kazanımların öğretiminde öğrencilere katkı sağladığı, motivasyonlarını arttırdığı sonucuna varılmıştır. 

6- Öğrencilerin geri dönüşüm malzemeleri konusunda farkındalık düzeylerini arttırdığı, zeka oyunlarını yaparak yaşayarak öğrenmelerine katkı sağladığı, farklı okullarla birlikte çalışmaların yapılması motivasyonlarını arttırdığı, kişisel gelişimlerine katkı sağladığı, ağırlıklı olarak gelecek projelerde öğrencilerin yer almak istedikleri sonucuna varılmıştır







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EZGİ KÖSEOĞLU/ SUAT GÜÇLÜ ORTAOKULU

Elif USTA/Trabzon Yol-İş Sendikası Ortaokulu/Kapanış